Auto - naprawa i części

zwyczaj takich specjalistów odnajdziemy oczywiście w serwisach mechanicznych, jednak warto oczywiście wybierać tylko te sprawdzone, które mogą zapewnić nam wysoką jakość usług oraz bezpieczeństwo. Aby taki właśnie warsztat odszuka

Auto - naprawa i części

Dobry sposób na naprawienie samochodu

Aby samochód został naprawiony szybko i komfortowo, powinniśmy trochę się postarać i znaleźć osobę, która zajmie się tym w odpowiedni sposób. Zazwyczaj takich specjalistów odnajdziemy oczywiście w serwisach mechanicznych, jednak warto oczywiście wybierać tylko te sprawdzone, które mogą zapewnić nam wysoką jakość usług oraz bezpieczeństwo. Aby taki właśnie warsztat odszukać, należy popytać o radę naszych znajomych, a jeśli to nie wystarczy, dobrze będzie poszukać dodatkowych informacji w Internecie. To właśnie tam możemy poczytać różne opinie oraz porady, dzięki którym bez problemu podejmiemy najbardziej opłacalną decyzję i pozbędziemy się dodatkowych kłopotów.


Funkcjonowanie dmuchawy śrubowej

Zasada działania

Dwa elementy śrubowe o wzajemnie uzupełniających się asymetrycznych profilach zamykają, a następnie sprężają powietrze znajdujące się pomiędzy nimi. Powietrze jest progresywnie sprężane podczas każdego obrotu. Wtłaczane powietrze wypełnia przestrzeń znajdującą się przed tłokami śrubowymi. Podczas obrotu wirników wlot powietrza zamyka się, więżąc określoną ilość powietrza. Wirniki kontynuują obrót, zmniejszając objętość pomiędzy żłobkami śrub a obudową. Zazębianie się wirników trwa do momentu, kiedy powietrze zostanie wypchnięte do otworu wylotowego.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dmuchawa


Co przepustnica robi w gaźniku?

Zasada działania gaźnika opiera się na praktycznym zastosowaniu prawa Bernoulliego. Zgodnie z nim w miejscu zwężenia kanału, którym przepływa przez gaźnik powietrze (zwężka Venturiego) powstaje różnica ciśnień (paradoks hydrodynamiczny), która powoduje zasysanie paliwa dostarczanego przez dyszę.

Rysunek przedstawia uproszczony model gaźnika. Powietrze (1) (zasysane przez tłok w czasie suwu ssania) przepływa przez gardziel (zwężkę) gaźnika (2), występujący w przewężeniu gardzieli spadek ciśnienia powietrza powoduje zasysanie paliwa z komory pływakowej (3). Pływak (4) utrzymuje poprzez zawór (5) stały poziom paliwa w komorze pływakowej, zawsze poniżej poziomu wypływu paliwa z dyszy (6) do gardzieli, tak by podczas postoju silnika paliwo nie wypływało z dyszy samoczynnie. Ilość podawanego paliwa zależna jest od prędkości powietrza przepływającego przez gaźnik. Prędkość ta regulowana jest poprzez zmianę otwarcia przepustnicy (7), której wychylenie sterowane jest pedałem przyspieszenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ga%C5%BAnik